SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NextiraOne dla AIG Credit SA

NextiraOne podpisała z AIG Credit S.A. umowę na rozbudowę systemu call center

NextiraOne Polska podpisała z AIG Credit S.A. umowę na rozbudowę systemu call center. W ramach umowy NextiraOne dostarczy system Genesys Outbound Predictive oraz zapewni usługi wsparcia technicznego dla administratorów systemu call center.

Umowa o wartości ponad 0,5 mln złotych obejmuje swoim zakresem rozbudowę systemu Genesys Outbound Predictive oraz jego integrację z systemami informatycznymi AIG Credit S.A. funkcjonującymi na potrzeby call center. W ramach umowy NextiraOne wykona również nową aplikację agenta call center.

System pozwoli na sprawne zarządzanie kampaniami bezpośrednimi, pełne wykorzystanie zasobów poprzez system stałego monitorowania ich wyników, zapisywania danych o kontaktach i transakcjach oraz danych biznesowych.

"Decyzję o wybraniu platformy Genesys Outbound Predictive, podjęliśmy po analizie naszych potrzeb i wymagań dotyczących sposobu obsługi połączeń wychodzących z call center." - powiedział Bogusław Stępień, Dyrektor Call Center AIG Credit S.A. "O wyborze NextiraOne jako integratora, który przeprowadzi to wdrożenie, zadecydowała ocena dotychczasowej współpracy. Ważnym argumentem były też referencje dotyczące wdrożeń systemów klasy outbound, które NextiraOne przedstawiła."

Dołącz do dyskusji: NextiraOne dla AIG Credit SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl