SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego” w kampanii Maślanki Mrągowskiej (wiedo)

Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej Maślanki Mrągowskiej (produkowanej przez Mlekpol) pod hasłem „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Red8 Digital i MEC.

Article

Akcja zaczęła się w połowie maja od etapu teaserowego, opartego na reklamach pokazujących cztery różne osoby z hasłem „Nie jestem byle kim”.

Działania były realizowane na outdoorze oraz w internecie (uruchomiono serwis i fanpage facebookowy pod nazwą „Nie jestem byle kim”).


W piątek ruszyła właściwa odsłona kampanii, realizowana pod hasłem „Nie jem byle czego”. Adres niejestembylekim.pl przekierowuje obecnie na stronę Niejembyleczego.pl, tak samo zmieniła się również nazwa fanapge’a.

W nowym spocie bohaterowie opowiadają o najważniejszych dla siebie wartościach. Natomiast na stronie Niejembyleczego.pl dostępne są przepisy na dania z użyciem Maślanki Mrągowskiej, które można jeść o różnych porach dnia, rady dietetyczki a także szczegółowy opis poszczególnych wersji promowanego produktu.

- Jesteśmy odpowiedzialnym producentem żywności. Chcemy zwrócić uwagę konsumenta na to, jak ważne jest świadome planowanie naszej diety. Uleganie modom żywieniowym przeważnie nie idzie w parze z racjonalnie dobranym do naszych potrzeb menu. Przypominając o Maślance Mrągowskiej przypominamy także o tradycyjnych, polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki służyły zdrowiu naszych przodków. Warto abyśmy czerpali z tej tradycji – uzasadnia Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.

 

Działania reklamowe potrwają od końca października.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Red8 Digital, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.

W reklamach występują pracownicy SM Mlekpol. - To naturalni ambasadorowie naszej firmy. Wiedzą, jak doskonały jest to wyrób począwszy od surowca po produkt końcowy - podkreśla Ewa Gromadzka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego” w kampanii Maślanki Mrągowskiej (wiedo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dyrektor kreacji
Ludzie! Co to jest? Tragedia. Jak można coś takiego wypuścić?
20 9
odpowiedź
User
wincey & wincey
oesu. chciałbym coś napisać...

ALE to trudno nazwać, czy wyrazić słowami.
13 9
odpowiedź
User
ona
boże...tragedia.... reklama niczym zakładu pogrzebowego. masakra co to jest ?????
11 8
odpowiedź
User
janka z grajewa
z całym szacunkiem dla "aktorów" ale ta nie apetyczna, stara kobieta z reklamy na pewno wie kim jest? jakoś nie widać aby odżywiała się fit, Panu z brodą także bym podziękowała. Patrząc na nich mam odrazę do kupienia maślanki a przecież cel miał być zapewne inny? Pozostałe kobietki ok.
12 8
odpowiedź