SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nie wyrzucaj dobrych pomysłów

1 marca 2004 roku ruszyła pierwsza edycja konkursu organizowanego przez Art Meritum Marketing Communication

Jest on adresowany przede wszystkim do studentów warszawskiej ASP oraz warszawskich szkół wyższych kształcących na kierunkach reklamy i marketingu, a nagrodą jest 1 000 PLN za projekt i udział w pracy firmy.

Konkurs zatytułowany "Nie wyrzucaj dobrych pomysłów!" skierowany jest do młodych, zdolnych, ambitnych ludzi. Bezpośrednimi adresatami są studenci Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz szkół wyższych kształcących przyszłych pracowników działów marketingu i agencji reklamowych.

Zadaniem stojącym przed uczestnikami jest stworzenie gadżetu firmowego Art Meritum Marketing Communication. Praca konkursowa powinna mieć postać makiety wraz z krótkim opisem technicznym gadżetu. Prace należy przesłać do siedziby firmy lub dostarczyć osobiście na adres Art Meritum ul. Rumiana 86 02-956 Warszawa.

"Zdajemy sobie sprawę, że bardzo dużo dobrych, czy wręcz wyśmienitych pomysłów, nigdy nie ujrzy światła dziennego, gdyż młodzi ludzie nie mają gdzie ich prezentować. My chcemy, po przez ten konkurs, dać im szansę na pokazanie własnych możliwość i skorzystać z ich pomysłów." - mówi Krzemir Heliński General Director Art Meritum Marketing Communication.

Dla autora najlepszej pracy przewidziano nagrodę w wysokości 1 000 PLN, jednak to nie wszystko! Art Meritum Marketing Communication zamierza rozpocząć współpracę z autorami wyróżnionych prac. Pozwoli to im nie tylko zapoznać się z pracą w agencji komunikacji marketingowej, ale także pomoże rozwinąć zdolności kreatywnego myślenia i przygotuje do ewentualnej późniejszej kariery zawodowej w branży.

Termin dostarczania prac upływa 31 maja 2004 roku.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nie wyrzucaj dobrych pomysłów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl