SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen odpadł z konkursu na badanie polskiego internetu

Do drugiego etapu konkursu na opracowanie metodologii i realizację stałego badania polskiego internetu zakwalifikowały się firmy ComScore, Gemius, GfK Polonia i MillwardBrown. Z rywalizacji odpadł natomiast Nielsen.

Article

W ramach pierwszego etapu konkursu uczestniczące w nim firmy przedstawiły swoje oferty na badanie polskiego internetu oraz odpowiadały na pytania dotyczące metodologii zadawane przez komisję konkursową (w skład której oprócz udziałowców PBI, czyli czołowych wydawców internetowych, weszli inni przedstawiciele polskiego rynku interaktywnego).

W zeszłym tygodniu komisja zdecydowała, że do drugiego etapu przechodzą ComScore, Gemius, GfK Polonia i MillwardBrown, a z konkursu odpada Nielsen.

Cały konkurs ma zostać rozstrzygnięty do końca br.

Badanie będzie obejmować oglądalność serwisów, korzystanie z aplikacji oraz treści audio i wideo, a także korzystanie z sieci na urządzeniach niekomputerowych takich jak smartfony, tablety, telewizory czy konsole do gier.

Do tej pory badanie polskiego internetu, pod nazwą Megapanel, od 2004 roku realizuje firma Gemius (zobacz jego najnowsze wyniki, za maj br.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen odpadł z konkursu na badanie polskiego internetu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
leśny dzaid
idzie jak burza!! jeszcze dwie konferencje opowiadania o przebiegu przetargu i dowiemy się która firma nic nie zmieni! :)
11 8
odpowiedź