SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen Online: YouTube utrzymuje dominację; duży wzrost Hulu

Ponad 58 procent klipów wideo obejrzanych w ubiegłym miesiącu przez amerykańskich internautów stanowiły materiały w należącym do Google serwisie YouTube.

W sumie Amerykanie obejrzeli w kwietniu 9,45 miliarda klipów wideo online. To co prawda o 2,3 procenta mniej w porównaniu z marcem, ale o 24,2 procenta więcej w ujęciu rocznym - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.

Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w ubiegłym miesiącu YouTube, na którego stronach obejrzanych zostało 5,49 miliarda filmików. Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się: Hulu (373,3 mln), Yahoo! (203,6 mln), Fox Interactive Media (201,4 mln), Nickelodeon Kids and Family Network (175,9 mln), MSN/Windows Live (164,4 mln), ABC.COM (148,8 mln), MTV Networks Music (143,4 mln), Turner Sports and Entertainment Digital Network (130,6 mln) oraz CNN Digital Network (112,5 mln).

Szczególnie imponujący jest rozwój Hulu, który w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zanotował aż 490-procentowy wzrost liczby obejrzanych klipów. Największy odsetek użytkowników serwisu - 30 procent - stanowiły w kwietniu osoby w wieku od 35 do 49 lat.

źródło: Nielsen Online

Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: YouTube utrzymuje dominację; duży wzrost Hulu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl