SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen: wideo online w góre

W lipcu klipy wideo w internecie oglądało 135,98 miliona unikalnych użytkowników z USA.

To o 14,2 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczej Nielsen.

Wyraźnie zwiększyła się także liczba obejrzanych filmików (o 31,4 proc., do 11,2 miliarda), średnia liczba klipów na jednego użytkownika (o 15,1 proc., do 82,4) oraz średni czas przeznaczony na ich oglądanie (o 42,2 proc., do 211,6 minuty).

Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w lipcu należący do Google YouTube, który zanotował 104,54 miliona unikalnych użytkowników i 7,01 miliarda obejrzanych klipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Hulu (383,8 miliona), Yahoo! (265,6 mln), MSN/Windows Live/Bing (188 mln), Nickelodeon Kids and Family Network (179,7 mln), Turner Sports and Entertainment Digital Network (155,1 mln), Fox Interactive Media (151,6 mln), MTV Networks Music (119,1 mln), CNN Digital Network (109,2 mln) oraz Blinkx (86,4 mln).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen: wideo online w góre

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl