SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niemowlę w Internecie

Ruszył serwis internetowy wdrożony przy współpracy Procter&Gamble, Onet i Agencji Interaktywnej HYPERmedia

1 września, w związku z wejściem na rynek nowego wariantu pieluszek Pampers Active Baby, ruszył serwis internetowy  wdrożony przy współpracy Procter&Gamble, Onet.pl i Agencji Interaktywnej HYPERmedia. Serwis oprócz interaktywnej prezentacji produktu spełnia rolę internetowego poradnika dla młodych rodziców.

Serwis prezentuje przede wszystkim zalety nowej gamy produktów marki Pampers. Pieluszki charakteryzują się znacznie lepszą chłonnością i są o wiele wygodniejsze dla maluchów. Dzięki animacji, którą przygotowała Agencja HYPERmedia, każdy użytkownik serwisu może zapoznać się z działaniem nowych pieluszek i ocenić ich zalety.

Serwis oferuje także dział "Instytut Pampers radzi", w którym rodzice przeczytają artykuły dotyczące np. snu i rozwoju dziecka. W razie wątpliwości internauci mogą zadać pytania ekspertowi. 2 września odbędzie się pierwszy z dwóch czatów zorganizowanych ze specjalistą z Instytutu Pampers.

Dużą atrakcją witryny jest możliwość przetestowania nowego produktu, zanim pojawi się on w sprzedaży. Każdy rodzic, który zarejestruje się na specjalnym formularzu i odpowie na kilka prostych pytań, otrzyma próbkę pieluszki Active Baby.

Autorem projektów graficznych i animacji przedstawiających działanie pieluszek jest Agencja Interaktywna HYPERmedia. Oprócz tego Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie systemu weryfikacji danych i baz danych, a także za zarządzanie procesem zbierania zapisów chętnych do sprawdzenia skuteczności nowego produktu. Wykonaniem serwisu od strony technologicznej i umieszczeniem go na serwerach zajął się portal Onet.pl.

Procter&Gamble należy do najbardziej aktywnych interaktywnie firm FMCG. W lipcu wraz z Agencją HYPERmedia do dyspozycji internautów oddana została galeria zdjęć Pampers. Akcja swoim zasięgiem objęła również hipermarkety, sprzedające produkty marki Pampers. Przy zakupie pieluszek w wybranych hipermaketach, fotograf, za zgodą mam, robił ich pociechom zdjęcie, które w formie drukowanej otrzymywali rodzice. Dodatkowo zdjęcie umieszczane było na stronie www.pampers.pl, gdzie po zalogowaniu mama mogła je obejrzeć, wydrukować  lub wywołać i dzięki możliwości przesłania linka, pochwalić się znajomym.  

Procter&Gamble to Klient strategiczny, który trafił do portfolio Agencji HYPERmedia dwa lata temu. Od tamtej pory Agencja obsługuje takie marki, jak Blend-a-med., Pampers, Always, Pantene, czy Head&Shoulders.

Dołącz do dyskusji: Niemowlę w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl