SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niestandardowa kampania Heyah

W kampanii marki Heyah logo TVN Turbo zamienia się w czerwoną łapę

Na antenie TVN turbo rozpoczęła się kampania marki Heyah. Niestandardowa kampania polega na przemienianiu się na ekranie logo TVN turbo w logo Heyah.

Zamieniająca się "łapka" będzie pojawiać się codziennie w wybranych programach do końca maja. Kampania wsparta jest również standardowym pakietem 250 spotów.

Jak czytamy w komunikacie Heyah zdecydowała się na wybór stacji TVN Turbo z kilku powodów. Najważniejszy z nich to wysoka korelacja grupy odbiorczej i profil tematyczny i dane dotyczące profilu widzów satcji TVN Turbo, którmi są głównie młodzi mężczyźni, z grupą dolecowych klientów do której Heyah kieruje swoją ofertę.

Kampanię przygotowała sekcja sprzedaży specjalnej i dział programowy TVN turbo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Niestandardowa kampania Heyah

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl