SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niestandardowe formaty reklamują Hondę City

W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa Hondy City. W akcjiwykorzystywane są reklamy o niestandardowych formatach.

Kampania reklamowa Hondy City wykorzystuje layouty, którychgórną część - wychodzącą poza typowy format - stanowi maska tegosamochodu. Na outdoorze taki przekaz wykracza poza standardowyrozmiar billboardu, a w prasie - wchodzi w miejsca redakcyjne.Akcja ma w ten sposób skuteczniej przyciągnąć uwagę odbiorców.

hondacity

Rozpoczęta w marcu akcja jest prowadzona w magazynach kolorowych(również w formie wszywek) oraz na nośnikach outdoorowych w całymkraju. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia -przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Niestandardowe formaty reklamują Hondę City

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl