SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niezależne i pomysłowe kobiety reklamują szampan Veuve Clicquot (wideo)

Ekskluzywna francuska marka szampana Veuve Clicquot po raz pierwszy promuje się w mediach cyfrowych. Kampania obejmuje spoty adresowane do pokolenia millenials oraz serię GIF-ów w serwisach społecznościowych.

Article

Całość kampanii została przygotowana przez należącą do Publicis Groupe agencję Rokkan, a jej głównym elementem są trzy reklamowe spoty. Jako bohaterki występują w nich młode, niezależne i pełne inwencji kobiety udowadniające, że najwyższej jakości szampan nie jest zarezerwowany wyłącznie na specjalne okazje. Może być też napojem ułatwiającym negocjacje, gwarantującym dobrą zabawę i pomagającym zrobić wrażenie na innych osobach.

Brian Carley, szef kreatywny Rokkan wyjaśnia w rozmowie z serwisem Adweek, że kampania ma nawiązywać do Barbe-Nicole Ponsardin, znanej też jako Madame Clicquot, która na początku XIX stulecia ubiegłego wieku rozpoczęła wraz ze swoim szampanem drogę na szczyt najbardziej luksusowych marek na świecie.

Startując z nową kampanią Veuve Clicquot po raz pierwszy wkroczyła w obszar reklamy cyfrowej. Oprócz wspomnianych spotów w internecie publikowana jest także seria animacji w formacie GIF promujących francuskiego szampana.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Niezależne i pomysłowe kobiety reklamują szampan Veuve Clicquot (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl