„Nightflyers” od 1 lutego w Netflixie (wideo)

Od 1 lutego 2019 roku w Netflixie będzie można oglądać nowy serial oryginalny „Nightflyers”. Platforma właśnie udostępniła oficjalny zwiastun produkcji.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Projekt jest oparty na opowiadaniu George’a R.R. Martina - m.in. autora „Gry o Tron”. W Polsce książka ukazała się pod tytułem „Wędrowcy”.

„Nightflyers” to historia ośmiorga niezależnych naukowców i człowieka o nadprzyrodzonych zdolnościach, którzy wyruszają na wyprawę na kraniec Układu Słonecznego. - Załoga kierowana przez kapitana - samotnika wsiada na pokład tytułowego statku Nightflyer z nadzieją, że odnajdą obce formy życia. Kiedy jednak przychodzi im się zmierzyć z przerażającymi i okrutnymi zdarzeniami, zaczynają tracić do siebie zaufanie, a pomyślne zakończenie wyprawy okazuje się być trudniejsze niż ktokolwiek z nich przypuszczał - czytamy w opisie produkcji.

Za produkcję serialu odpowiada Universal Cable Productions we współpracy z Netflix. Funkcję producenta wykonawczego pełni także George R. R. Martin. Showrunnerem, producentem wykonawczym i autorem scenariusza do telewizyjnej adaptacji powieści jest Jeff Buhler. Producentami wykonawczymi są również Brian Nelson, Mike Cahill i Andrew McCarthy, a także Gene Klein, David Bartis i Doug Liman z Hypnotic; Alison Rosenzweig i Michael Gaeta z Gaeta Rosenzweig Films oraz Lloyd Ivan Miller i Alice P. Neuhauser z Lloyd Ivan Miller Productions.

W rolach głównych w produkcji wystąpią: Gretchen Mol, Eoin Macken, David Ajala, Sam Strike, Maya Eshet, Angus Sampson, Jodie Turner-Smith oraz Brían F. O'Byrne.

Premiera „Nightflyers” na platformie Netflix zaplanowana została na piątek, 1 lutego 2019 roku. Serial liczy 10 odcinków.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-serial-black-earth-rising-zwiastun-opinie-michaela-coel-w-rwandzie,7171171703187073a ##

Netflix zwiększa budżet na produkcję o 2 mld dolarów

W trzecim kwartale ub.r. Netflix zanotował wzrost przychodów rok do roku o 34 proc. do 3,99 mld dolarów i 403 mln dolarów zysk netto. Na koniec września platforma miała 137 mln subskrybentów.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day