Nike zamiast New Balance partnerem Liverpoolu

Firma Nike od sezonu 2020/2021 będzie produkować stroje oraz sprzęt dla piłkarzy FC Liverpoolu. Tym samym kończy się kilkuletnia współpraca klubu z New Balance.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nike zamiast New Balance partnerem Liverpoolu

W ramach umowy Nike dostarczy stroje i gadżety dla wszystkich drużyn Liverpoolu, w tym kobiecych i młodzieżowych. Sprzęt firmy trafi do wszystkich zawodników, trenerów i członków fundacji klubu.

Umowa obowiązuje od 1 lipca tego roku. Z New Balance Liverpool współpracował od 2015 roku.

Nie wiadomo, na jak długo podpisano kontrakt oraz na jaką kwotę opiewa (spekuluje się o 5-letnim kontrakcie wartym  co najmniej 30 milionów funtów rocznie).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fc-liverpool-przez-kolejne-piec-lat-z-carlsbergiem ##

Spór Liverpoolu z New Balance

Warto dodać, że New Balance sądownie walczył o prawo do dalszej  współpracy z brytyjskim klubem. The Reds mieli nie wywiązywać się z warunków umowy, za co zostali przez New Balance pozwani.

Klub chciał mieć w zasięgu szerszą sieć dystrybucji (co oferowało w negocjacjach Nike), na co New Balance miał odpowiedzieć propozycją wyrównująca (taka klauzula była w kontrakcie i dawała firmie możliwość równoległego sponsorowania klubu z inną marką). Liverpool na to nie przystał, a sąd podzielił jego argumenty. Ogłoszenie wyroku pod koniec ubiegłego roku otworzyło drogę do finalizacji transakcji.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska