SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Niskie ceny na wyciągnięcie ręki” w kampanii Intermarché (wideo)

Wystartowała kampania supermarketów Intermarché reklamująca wysokiej jakości produkty dostępne w nich w atrakcyjnych cenach. Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Starcom.

„Niskie ceny na wyciągnięcie ręki” w kampanii Intermarché (wideo)

Prowadzona od początku kwietnia kampania reklamowa Intermarché ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. - Chcielibyśmy zwrócić uwagę na atuty naszych sklepów: atrakcyjne ceny sprzedawanych produktów, liczne promocje na dobrej jakości artykuły spożywcze, a także wygodę robienia zakupów - wylicza Krzysztof Waligórski, pełnomocnik zarządu ITM Polska.

W początkowym etapie akcji wyświetlane będą dwa rodzaje reklam: „Zjazd cenowy” oraz „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki”, które będą prezentowały zarówno promocyjne ceny wybranych artykułów i całych asortymentów produktowych, jak też samą możliwość zrobienia tanich zakupów w Intermarché. Pierwsze spoty pokazują wyroby wędliniarskie, podkreślając, że są one zawsze świeże, bo produkowane w wędzarniach działających na terenie sklepów.

Akcja reklamowa obejmuje głównie telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVP 1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych Grupy TVN i Polsatu), a także działania BTL. Kreację kampanii - zaplanowanej do początku czerwca - przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki” w kampanii Intermarché (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
janiak
Nudności, oklepana strategia najlepszej jakości, a w sklepach brud.
Idiotyczne hasło "super promo" (śmiech na sali), brak wyróżniającej się koncepcji, ktorą można poprowadzić przez np. dwa lata. Tesco iKaufland biją ich na głowę (Kaufland w radiu, Tesco we wszystkim).
9 8
odpowiedź