Nivea: 'Good-Bye Cellulite'

Najnowsza kampania reklamowa dla NIVEA body 'Good-Bye Cellulite' została opracowana i zaprojektowana przez polski oddział TBWA.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampanię rozpoczęła faza teaserowa, w której na billboardach w największych miastach Polski pojawiły się trzy tajemnicze motywy: "Nie chcę Cię więcej widzieć. Good - Bye", "Z nami koniec. Good Bye", „Nigdy cię nie kochałam. Good - Bye".

   

Po 7 dniach nastąpiło rozwiązanie zagadki na outdoorze, antenie stacji telewizyjnych i w radiu.

 Wzmocnieniem kampanii jest wykorzystanie mediów ambientowych – luster w fitness clubach i na basenach, niestandardowych formatów w prasie kobiecej i specjalnie dedykowanej stronie internetowej: www.NIVEA.pl/goodbyecellulite.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA