Ziewanie reklamuje nju mobile jako „sieć najbardziej zadowolonych klientów” (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii oferty nju mobile (świadczonej przez Orange Polska) podkreślającej, że korzysta z niej już ponad milion użytkowników.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ziewanie reklamuje nju mobile jako „sieć najbardziej zadowolonych klientów” (wideo)

W nowy spocie nju mobile animowany bohater będący brand hero tej marki podkreśla, że to „sieć najbardziej zadowolonych klientów”. Natomiast liczbę miliona jej klientów przedstawia obrazowo, opisując, co stałoby się, gdyby wszyscy jednocześnie ziewnęli.

Jednocześnie ruszyła promocja, w której każdy użytkownik nju mobile dostał 1 GB pakietu internetowego, oraz wizerunkowa kampania reklamowa.

 

Działania reklamujące nju mobile obejmują m.in. telewizję oraz internet.

Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-podnosi-ceny-w-taryfach-na-karte-wiadomosci-sms-i-mms-100-procent-w-gore-dlaczego-orange-na-karte-gdzie-kupic-jak-korzystac-jakie-pakiety-jakie-ceny,7170743183193729a ##

W ub.r. Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 11,41 mld zł oraz zysku netto z 10 do 91 mln zł. Na koniec roku telekom obsługiwał 15,28 mln kart SIM, 1,37 mln klientów ofert konwergentnych oraz 520 tys. użytkowników Orange Światłowodu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska