Marka nju mobile została wprowadzona na rynek przez Orange Polska w kwietniu 2013 r. Teraz operator poinformował, że liczba użytkowników tej sieci przekroczyła milion.
Według Orange 70 proc. użytkowników nju mobile korzysta z oferty abonamentowej, z kolei 40 proc. korzysta z dwóch lub więcej numerów w sieci. Statystyczny klient nju mobile ma 31-45 lat i najczęściej mieszka w dużym mieście. Wybiera nju mobile dzięki rekomendacji rodziny i znajomych, którzy wcześniej skorzystali z usług sieci.
- Gdy ponad 6 lat temu uruchamialiśmy nju mobile zaproponowaliśmy klientom coś zupełnie nowego – zaznacza w komunikacie Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego Orange Polska. - Prostą i tanią ofertę bez limitów i długoterminowej umowy. To była rewolucja na rynku. Klienci docenili takie podejście i są z nami, bo tego chcą, a za staż dostają coraz większy pakiet gigabajtów do wykorzystania. Dziś najlepiej widać jak dobrze ten pomysł się sprawdził, bo już milion osób korzysta z nju mobile.

Nju mobile charakteryzuje się brakiem długiej umowy i równymi warunkami dla wszystkich klientów. Z oferty abonamentowej można zrezygnować w ciągu miesiąca, a za usługi, z których w danym miesiącu klienci nie korzystają, nie płacą. Za staż w nju mobile użytkownicy otrzymują rosnący pakiet gigabajtów, nawet do 60 GB miesięcznie w ofercie głosowej. Według operatora klienci najchętniej wybierają abonament za 29 zł, gdzie otrzymują nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet gigabajtów, który z początkowych 10 GB rośnie w ciągu 2 lat do 30 GB. Można też korzystać z usług w parach, wystarczy dokupić dodatkowy numer za 9 zł miesięcznie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ponad-410-tys-numerow-przeniesionych-w-iv-kwartale-2019-r-plus-liderem-play-z-najwieksza-strata-dlaczego-ile-numerow-stracili-operatorzy-przenoszenie-numerow,7170775041906817a ##

Orange informuje, że od wprowadzenia nju mobile, czyli kwietnia 2013 r. z oferty nieprzerwanie do dzisiaj korzysta 53 klientów. Dla nich przygotowano specjalny upominek. Ponadto dla wszystkich użytkowników przeznaczono 1 mln GB internetu do wykorzystania, czyli po 1 GB dla każdego.
Orange Polska wypracował w trzecim kwartale ub.r. 946 mln zł zysku EBITDA po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL), o 22,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosła też liczba klientów internetu i usług mobilnych. Operator zakończył wrzesień z 979 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 495 tys. klientów IPTV i 484 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH).










