SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nordea promuje oszczędzanie

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię informującą o promocji rachunku oszczędnościowego Nordea Progres.

W kampanii wykorzystywane są głównie instrumenty reklamy internetowej - e-mailing oraz biuletyn elektroniczny. Komunikat dotrze do właścicieli darmowych skrzynek pocztowych zarejestrowanych w największych portalach. Będzie też zamieszczony w biuletynach elektronicznych wysyłanych do osób zainteresowanych gospodarką i ofertą banków.

Do promocji wykorzystany został również serwis internetowy banku. Za kreację przekazu odpowiada trójmiejska firma Engine. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaContacts.

W kampanii postawiono na przekaz dotyczący swobodnego dysponowania środkami ulokowanymi na wysoko oprocentowanym rachunku bez utraty odsetek. W promocyjnej ofercie od 1 sierpnia do 15 września br. wszystkie wypłaty środków z Nordea Progres zwolnione będą z prowizji. Po zakończeniu promocji pierwsza wypłata w miesiącu będzie gratis.

Dołącz do dyskusji: Nordea promuje oszczędzanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl