SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nordea Życie z Inifnity Group

Infinity Group podpisała umowę generalną z towarzystwem ubezpieczeń Nordea Życie

Współpraca obejmie realizację wszystkich działań związanych z marketingiem interaktywnym. Infinity Group w pierwszej kolejności zaprojektuje i wykona nowy serwis internetowy Nordea Życie. Na jego bazie będą rozwijane interaktywne narzędzia marketingowe, które mają wesprzeć kanał sprzedaży, a także rozwinąć komunikację Towarzystwa z klientami w kanale internetowym.

W ramach współpracy Infinity Group będzie też występować w roli doradcy w zakresie strategii komunikacji w Internecie i wykorzystania do tego celu niezbędnych narzędzi z zakresu marketingu interaktywnego oraz rozwiązań informatycznych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

"Rozwijanie szeroko pojętej komunikacji w Internecie jest jednym z elementów naszej strategii. Zamierzamy znaleźć się wśród towarzystw, które przodują w wykorzystaniu Internetu do celów komunikacyjnych, sprzedażowych i marketingowych. Poszukiwaliśmy agencji, która potrafiłaby aktywnie uczestniczyć w kreowaniu usług o takim charakterze. Zależy nam bowiem na tym, aby agencję traktować jak partnera, a nie jak wykonawcę. Wybraliśmy Infinity Group, ponieważ wyszła z inicjatywą, proponując nam wizję rozwoju kanału internetowego dla potrzeb komunikacji marketingowej oraz rozwiązania, które najlepiej trafiły w nasze oczekiwania." - powiedział Mieczysław Putkowski, dyrektor marketingu w Nordea Życie.

Rozwiązania informatyczne mają być szczególnie pomocne w obsłudze procesu prezentacji i sprzedaży polis ubezpieczeniowych przez Internet, gdzie konieczne jest zachowanie właściwego sprzężenia zwrotnego pomiędzy Towarzystwem a klientami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nordea Życie z Inifnity Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl