SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nośniki Megaboard objęte badaniem Outdoor Track

Firma Megaboard przystąpiła do badania Outdoor Track, prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru.

Shutterstock.comArticle

Do bazy nośników objętych badaniem przyłączono powierzchnie wielkoformatowe, których właścicielem jest spółka Megaboard. Pomiar widowni w ramach Outdoor Track obejmuje teraz ponad 44 tys. powierzchni reklamowych w 10 miastach. Oprócz Megaboard w badaniu uczestniczą Ströer, AMS oraz Clear Channel.

Wyniki dla nośników Megaboardu udostępnione zostaną wraz z najbliższą, kwietniową  aktualizacją platformy IDS (Inventory Delivery System) – narzędzia do planowania i autoryzowania kampanii w oparciu o wskaźniki mediowe.

Na czym polega Outdoor Track?

Projekt Outdoor Track jest realizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych: natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu; dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS; baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cech fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter).

Metodologia umożliwia wyliczenie kluczowych wskaźników mediowych i bardziej efektywne planowanie kampanii OOH.

Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: aglomerację warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach 10 aglomeracji).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nośniki Megaboard objęte badaniem Outdoor Track

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl