SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Firma farmaceutyczna Novartis rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów.  Budżetu broni Starcom (Publicis Media), który pracuje dla marketera na wielu rynkach na świecie.

Article

Globalny budżet Novartisu w większości obsługiwany jest przez Starcom (Publicis Media). Agencja planuje i kupuje media dla tej firmy m.in. w Wielkiej Brytanii.

Agencja pozyskała tego klienta w 2012 roku po wygranym przetargu, w wyniku którego przejęła jego obsługę od domu mediowego MEC (obecnie Wavemaker) należącego do GroupM (WPP).

W Polsce do niektórych kampanii Novartisu media planował i kupował jeszcze niedawno Blue 449 (Publicis Media) – było tak m.in. w przypadku prowadzonej pod koniec 2018 roku edukacyjnej kampanii na temat migreny.

Przetarg prawdopodobnie koordynuje firma audytorska ID Comms.

Obsługą reklamową Novartisu zajmują się różne agencje na różnych rynkach. I tak np. w Wielkiej Brytanii jest to agencja VCCP, a w Hiszpanii – McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl