Novartis z kampanią o migrenie „Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany”

Pod hasłem „Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany” ruszyła edukacyjna kampania koncernu farmaceutycznego Novartis Poland. Ma na celu zwiększenie świadomości występowania migreny i pomoc pacjentom. Akcję przygotowały RiverWood, Grupa ZPR Media oraz Blue 449.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Novartis z kampanią o migrenie „Walczę ale nie wygrywam. Czas na zmiany”

Na potrzeby akcji powstał serwis edukacyjny Pokonam Migrenę. Znajdują się tam opisy objawów i leczenia migreny, jak również pokazany wpływ na codzienne funkcjonowanie pacjentów.

Na stronie wyjaśnione są również najbardziej powszechne mity odnośnie do migreny. Dostępna jest ponadto lista ośrodków diagnostycznych w całej Polsce wraz z instruktażem, jak najlepiej przygotować się do wizyty u neurologa lub migrenologa.

Kampanii edukacyjnej towarzyszą reklamy prasowe w magazynach kobiecych oraz banery internetowe. Kreacja nawiązuje do dyscyplin sportowych, które kojarzą się z siłą i wytrzymałością.

Kreacje reklamowe oraz treść opracowała agencja RiverWood. Stronę internetową przygotowała Grupa ZPR Media. Za zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Blue 449.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej