Nowa akcja Antyradia

Antyradio przygotowało dla swoich słuchaczy cykl dziesięciu comiesięcznych koncertów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

'Dekarocka Antyradia' - to nowa oferta stacji Antyradio, czyli cykl dziesięciu comiesięcznych  koncertów muzycznych dla mieszkańców miast, w których nadaje Antyradio.

Jest to pierwsza trasa koncertowa Antyradia, której poszczególne wydarzenia mają odbywać się zawsze w miejscach nietypowych – na dachach, pieszych estakadach, w oknach i na tarasach, a także na specjalnie przygotowanej platformie, jeżdżącej po najruchliwszych ulicach miast. Trasę rozplanowano tak, by finałowy koncert – 25 sierpnia – stał się mocnym wydarzeniem zamykającym wakacje i rozpoczynającym sezon jesienny. Wyłącznym sponsorem trasy jest Era Tak Tak, a wszystkie koncerty bez względu na ich lokalizację będą całkowicie darmowe.

Premiera będzie miała miejsce 21 kwietnia 2006 r. o godz. 16:30  w Warszawie i Bytomiu.

W Warszawie – na dachu wschodniego pawilonu Dworca Warszawa Śródmieście w Alejach Jerozolimskich, naprzeciw Pałacu Kultury i Nauki – zagra zespół T.Love, a w Bytomiu – w oknach centrum sztuki Galeria Kronika przy Rynku 26 – Homo Twist. Obydwa koncerty rozpoczną się jednocześnie, w godzinie szczytu komunikacyjnego, co ma umożliwić dotarcie koncertu do jak największej liczby widzów.

Terminarz trasy:

21 kwietnia: T.Love (Warszawa); Homo Twist (Śląsk)19 maja: Oddział Zamknięty (Warszawa); Cool Kids of Death (Śląsk)23 czerwca: Hey (Warszawa); Grabaż i Strachy na lachy (Śląsk)14 lipca: Grabaż i Strachy na Lachy (Warszawa); Lady Pank (Śląsk)25 sierpnia: Homo Twist (Warszawa); T.Love (Śląsk).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu