Nowa akcja serwisu o2 „Dzienna dawka dobrego newsa”, promująca pozytywne wiadomości

Serwis o2.pl promuje pozytywne newsy w ramach akcji „Dzienna dawka dobrego newsa”. Portal proponuje czytelnikom możliwość odpoczynku od afer, trudnych dyskusji i ataków polityków, zachęcając, by internauci sami dzielili się swoimi historiami.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Nowa akcja serwisu o2 „Dzienna dawka dobrego newsa”, promująca pozytywne wiadomości

W nowej akcji o2 publikowane są pozytywne historie, pokazujące kreatywnych ludzi i ich inicjatywy. Portal uzasadnia organizację cyklu chęcią motywowania, inspirowania, poprawiania humoru i dodawania energii.

Akcja portalu o2 trwa od tygodnia. Redakcja zachęca użytkowników do komentowania i udostępniania tekstów. Internauci mogą również przysyłać swoje historie, które wpisują się w ideę „Dziennej dawki dobrego newsa”.

Do tej pory w ramach kampanii dziennikarze o2 napisali m.in. o utalentowanym chłopcu, który zaczął rysować w wieku 2 lat, szczęśliwym zakończeniu poszukiwań nowego opiekuna dla porzuconego psa „Snoopa” czy gratulowali gwiazdom rodzinnych sukcesów.

Anna Gumkowska, dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce uzasadnia, że „Dzienna dawka dobrego newsa” ma być „zobowiązaniem wobec internautów, że znajdą w serwisie również inspirujące i pozytywne historie”.

- Chcemy pokazać, że takie treści w internecie mają swoje miejsce, dla wielu użytkowników mogą być ciekawsze od codziennych, politycznych informacji - dodaje Gumowska.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa