SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa identyfikacja Cityboard Media

Od 1 grudnia 2004 roku Cityboard Media wprowadziła nowy system identyfikacyjny, którego bazowym elementem jest nowe logo

Nowy system corporate identity obejmuje  pełny zestaw materiałów firmowych oraz nowy serwis internetowy.

Forma graficzna nowego  logo unowocześnia  i odświeża znak z zachowaniem pełnej dotychczasowej nazwy firmy oraz elementu graficznego wskazującego na charakter działalności firmy (oko). Wprowadzenie nowego systemu identyfikacji stanowi znak nowego etapu rozwoju Cityboard Media. Wskazuje na osiągnięcie przez firmę dojrzałej i mocnej rynkowej pozycji poprzez konsekwentne utrzymywanie najwyższego poziomu produktów i usług.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa identyfikacja Cityboard Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl