Nowa jakość badań Internetu

Już w połowie kwietnia br. Gemius SA po raz pierwszy zaprezentuje wyniki badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych gemiusAudience

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Powstało ono w konsekwencji rozwoju znanego na polskim rynku badania Prawdziwy Profil. Rozbudowana formuła badawcza pozwoli uczestnikom badania uzyskać niespotykaną dotąd kombinację kompleksowych danych o całym rynku internetowym oraz szczegółowe informacje o poszczególnych witrynach i podmiotach medialnych oferujących sprzedaż powierzchni reklamowej w Internecie.

Ostatnie wyniki badania Prawdziwy Profil w dotychczasowej formie opublikowane zostaną zgodnie z obowiązującą metodologią jeszcze w marcu br. Wyniki kwietniowe, publikowane już pod nazwą gemiusAudience, będą nie tylko w nowy sposób doważane do struktury wszystkich Internautów (dostarczanej przez TNS OBOP), ale też zmieniona zostanie struktura prezentacji danych.

Pierwszy moduł badania będzie dostarczać informacje o podstawowych wskaźnikach oglądalności wszystkich witryn internetowych oraz charakterystykę profili społeczno-demograficznych Internautów, którzy te witryny odwiedzają.

Drugi moduł badania będzie wspierał profesjonalne analizy i planowanie kampanii reklamowych. Będzie on dostarczać szczegółowe i bardzo dokładne informacje na temat wszystkich wskaźników oglądalności badanych witryn i serwisów internetowych (praktycznie niezależnie od ich wielkości) oraz będzie pokazywać zależności pomiędzy badanymi podmiotami medialnymi, w tym wskaźniki współoglądalności. Celem tego modułu badawczego jest oszacowanie potencjału reklamowego poszczególnych podmiotów medialnych i dostarczenie reklamodawcom takich informacji, które pozwolą im optymalizować decyzje biznesowe. Ze względu na otwarty charakter badania gemiusAudience każdy podmiot medialny może przystąpić do uczestnictwa w drugim module badawczym poprzez zaakceptowanie Statutu Badania i podpisanie z firmą Gemius Umowy Partnerskiej.

Znaczenie przedsięwzięcia doceniły już te podmioty, które na co dzień korzystają z analiz opracowywanych na podstawie wyników badań Gemius S.A., a podpisanie Umów Partnerskich i przystąpienie do szczegółowego badania swoich witryn internetowych zadeklarowali wszyscy dotychczasowi uczestnicy badania Prawdziwy Profil oraz kilka innych podmiotów medialnych. Z pewnością jednak zainteresowanych będzie więcej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych