SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa jakość w kawiarenkach internetowych

DESKTOP AdMAX - profesjonalna obsługa kampanii w kawiarenkach internetowych

Długo oczekiwane przez rynek oprogramowanie DESKTOP AdMAX zostało zaprezentowane przez ARBOmedia Polska. Program wykorzystywany jest do serwowania reklam w sieci kawiarenek internetowych.

"Oprogramowanie to umożliwia pełne wykorzystanie potencjału kawiarenek, gdzie spotykamy bardzo selektywnie dobraną grupę wiekową, spędzającą tam bardzo wiele czasu. Dzięki niemu możemy zdalnie nadzorować trwanie kampanii w ponad 100 miastach, uruchamiać zaplanowane działania, tworzyć statystyki, ale również umożliwia nie znane dotąd formy reklamy jak "BANNER-IE" czy "BANNER W PASKU ZADAŃ". Są to formy podobne do typowych bannerów internetowych, mające jednak nad nimi olbrzymią przewagę, ponieważ instalowane są na systemie operacyjnym a nie na stronach internetowych. Skutkuje to tym, że bez względu na zmianę stron www nasze bannery są stale obecne przed oczami użytkownika, są one w pełni klikalne i policzalne, a także mogą być dwukrotnie cięższe niż typowe bannery internetowe co umożliwia lepszą kreację" - mówi Konrad Spoczyński, sales executive ARBOmedia.

Poza tym DESKTOP AdMAX wykorzystywany jest przy innych formach reklamy , takich jak strony startowe, grafika na pulpicie czy wygaszacze ekranów. "Sieć kawiarenek internetowych oferowanych przez ARBOmedia Polska to ponad 100 miast, w których dzięki nowemu oprogramowaniu możemy oferować wysoce efektywne formy reklamy z grupy ambient mediów. Sieć obsługiwana jest przez firmę TRI-FORM s.c z siedzibą w Siedlcach, która współpracuje ze wszystkimi kawiarniami internetowymi w Polsce" - mówi Spoczyński.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa jakość w kawiarenkach internetowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl