SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania biura podróży TUI

Pod hasłem 'Będziecie skakać z radości' rozpoczął się kolejny etap całorocznej kampanii marki TUI.

Celem kampanii jest wzrost zainteresowania ofertą dla rodzin na lato 2006 roku oraz wzmocnienie wizerunku TUI jako touroperatora oferującego produkt najwyższej jakości.

W ramach kampanii „Będziecie skakać z radości” niestandardowe animacje prowadzone będą w aquaparkach w dużych miastach Polski, działania obejmą również prasę ogólnopolską i radio, Internet oraz Biura Podróży TUI w całej Polsce. Kampania skierowana jest do dobrze sytuowanych rodzin z dziećmi mieszkających w dużych miastach i ma za zadanie zachęcić do skorzystania z atrakcyjnych ofert dla rodzin, a szczególnie z upustów dla dzieci.

               

Na potrzeby akcji agencja Peppermint, która jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii, przygotowała materiały promocyjne tj. plakaty, ulotki oraz flyery. W ramach działań w aquaparkach umieszczone zostały standy i plakaty informujące o atrakcyjnych cenach letnich ofert TUI dla rodzin, a pod prysznicami eksponowane są naklejki w formie eyecatchera. W holach aquaparków hostessy rozdają również ulotki i balony nawiązujące do promocji TUI.

Agencja Peppermint współpracuje z TUI Poland Sp. z o.o. w zakresie obsługi marki TUI już od półtora roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania biura podróży TUI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl