SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Carry

Agencja reklamowa CGS studio z Poznania przygotowała nowa kampanię outdoorową dla firmy odzieżowej CARRY, promująca kolekcję wiosna/lato 2006.

To już druga kampania przygotowana dla CARRY przez CGS studio.

Zakres działań agencji objął opracowanie koncepcji kreatywnej, organizację sesji fotograficznej, stylizację, casting modeli, przygotowanie projektów graficznych oraz przygotowalnię do produkcji wszystkich nośników.

Do ekspozycji wykorzystano klasyczne billboardy, backlighty, frontligthy oraz megaboardy (największy, o wymiarach 24,22m x 9,22m, eksponowany jest w Łodzi).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Carry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl