Nowa kampania Demo

Kolejna kampania DEMO dla Osiedla Europejskiego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Myślimy już o Barcelonie" - pod takim hasłem rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Osiedla Europejskiego, które powstaje na obrzeżach Krakowa. Kampania wykorzystuje outdoor oraz prasę lokalną. Jej twórcą jest agencja DEMO Effective Launching.

Rozpoczęcie kampanii jest związane z zakończeniem pierwszego etapu budowy, w wyniku którego powstał budynek - Londyn. Obecnie finalizowane są prace nad kolejnymi - Paryżem i Rzymem. Już wkrótce rozpocznie się budowa budynku nazwanego Barceloną.

Informacja o przygotowaniach do rozpoczęcia budowy Barcelony jest komunikowana za pośrednictwem billboardów na terenie Krakowa oraz reklam w prasie lokalnej. Kampania billboardowa potrwa do końca września. W prasie reklamy Osiedla Europejskiego - z różnym natężeniem - będą ukazywały się przez rok.

"Nasza dotychczasowa współpraca z DEMO i efekty podejmowanych wspólnie działań reklamowych przekonały nas, że warto inwestować w reklamę. Wybudowany budynek - Londyn - został już w pełni zasiedlony. Olbrzymim zainteresowaniem cieszy się także Paryż i Rzym. Jestem przekonany, że nie braknie również chętnych do zamieszkania w Barcelonie" - powiedział Adam Pozner, Prezes Zarządu spółki Novo Maar.

Osiedle Europejskie to pierwsza inwestycja w Krakowie Novo Maar Sp. z o.o., która należy do międzynarodowej grupy developerskiej B.S.R. Ltd. Osiedle zostało zlokalizowane w pasie zieleni na obrzeżach Krakowa, w okolicach Skałek Twardowskiego. Zakończenie budowy jest planowane na 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu