Nowa kampania dla Promenady

Agencja Reklamowa Paralotna w ramach długofalowej strategii CH Promenada przygotowała kolejne dwa koncepty w ramach kampanii 'Bajkowy Świat Promenady'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tym razem celem kampanii było zasugerowanie klientom, że centrum Promenada, postrzegane przez wiele osób jako odległe, z racji usytuowania na prawym brzegu Wisły, jest bliżej niż się wydaje przekazanie konsumentowi benefitu związanego z bliskością CH Promenada - informuje Michał Holewjusz z agencji Paraotna.

Główne kanały komunikacji wykorzystywane przy tej kampanii to billboardy  – dla layoutu „Krok w butach – na zakupy bajecznie blisko” oraz autobusy „Siedmiomilowe busy – na zakupy bajecznie blisko”.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska – Skowron, Andrzej Czarnecki

Przedstawiciel Agencji: Elżbieta Rzepka / Michał Leszczyński

Dyrektor Kreatywny:  Michał Holewjusz, Paweł Lis,

Art. Direktor: Łukasz Napolski

Copywriter: Anna Królewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek