SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania e-mailowa Peugeota

Peugeot planuje rozpocząć jeszcze w tym miesiącu nową kampanięmailingową promującą nowy model 4007. Będzie to próba zaistnieniafirmy w segmencie pojazdów typu SUV.

Przygotowanie kampanii zlecono agencji Clark McKay &Walpole.

Sześciostronicowy e-mail, przedstawiający model 4007 na tledzikich krajobrazów oraz fotografie wnętrza pojazdu będzierozsyłany do klientów figurujących w bazach danych 300 dealerówPeugeot na terenie Wielkiej Brytanii.
Do zdjęć dołączona będzie krótka, płatna ankieta, z pytaniami oobecnie posiadany model samochodu i prośbą o podanie danychkontaktowych.

Według Clark McKay & Walpole celem kampanii będzie dotarcietakże do nowych i obecnych klientów punktów serwisowych Peugeotoraz osób rozważających zakup pojazdu tej marki.

Napędzany silnikiem diesla, posiadający napęd na cztery kołamodel 4007 jest pierwszym krokiem firmy do zaistnienia na rynkuoff-road. Konkurentami nowego Peugeota będą na nim m.in. CitroenC-Crosser oraz Mitsubishi Outlander.

Jody Bates, szefowa marketingu kierunkowego Peugeot uważa obecnyprojekt za kamień milowy w rozpoczętej w 2006 roku współpracy z CMWi jeden najbardziej ekscytujących projektów w historii firmy.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania e-mailowa Peugeota

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl