SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Peugeot 307CC

EURO RSCG New Europe dla marki Peugeot 307CC

Od 22 marca do 29 kwietnia potrwa kampania reklamowa Peugeot 307CC przygotowana przez EURO RSCG New Europe.

W TV oraz kinach będzie emitowana reklama Jajka. Reklama prezentuje niezwykłą łatwość zmiany oblicza samochodu oraz w żartobliwy sposób ukazuje możliwość wykorzystania tej czynności w celach praktycznych.

W reklamie prasowej łatwość zmiany samochodu z cabrio w coupé porównana jest do łatwości, z jaką otrzymujemy gotowe zdjęcie zrobione Polaroidem. Pstryk i gotowe!

Kampania zostanie przeprowadzona w TV (TVN 24, Discovery, Ale Kino!, National Geographic, EuropaEuropa, Fashion TV), kinie, prasie (Duży Format (Gazeta Wyborcza), Viva, CKM, Playboy, Voyage, Auto Motor i Sport, Mens Health, Rejs, National Geographic, Harvard Business Review, Top Class, Café, A4, MiM) oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Brand & Media (OMD).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Peugeot 307CC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl