SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania radiowej "Trójki"

"Radość słuchania" już na ekranach telewizyjnych

Spot reklamowy Trójki będący jednym z elementów kampanii pod hasłem "Radość słuchania" ukaże się po raz pierwszy w blokach reklamowych podczas Świąt Wielkanocnych. Emitować go będzie telewizja publiczna (TVP1, TVP2) a następnie Polsat oraz TVN i TVN 24.

Reżyserem i producentem spotu jest Andrzej Jakimowski, ostatnio wielokrotnie nagradzany za film pt. "Zmruż oczy", zdobywca Paszportu Polityki oraz laureat nagród polskiego przemysłu filmowego Orły 2004.

Bohaterowie spotu rozpoczynają swój dzień w rytm przeboju grupy Outkast pt. "Hey Ya".

Outkast - triumfatorzy tegorocznych nagród Grammy zbierają niezwykle pochlebne opinie jako twórcy świeżej, żywiołowej i oryginalnej muzyki, która zdobywa rzesze fanów wśród miłośników nowoczesnych czarnych rytmów. Utwór "Hey Ya" zajmował pierwsze miejsce na liście Billboardu jako najlepiej sprzedający się singiel przez kolejnych siedem tygodni. Doszedł również do pierwszego miejsca Listy Przebojów Trójki.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania radiowej "Trójki"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl