SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania reklamowa obuwia Geox

"Geox oddycha" - to hasło przewodnie marki Geox, które wykorzystanow najnowszej kampanii reklamowej promującej kolekcję obuwia nasezon wiosna-lato 2008.

Walory zdrowotne obuwia Geox zostały podkreślone przezwykorzystanie w reklamach kolekcji dziecięcej logotypów nagród,którymi może się pochwalić Geox. Są nimi: "Hit 2006 Najlepsze dladziecka" miesięcznika "Mamo to ja", a także "Superprodukt 2007"miesięcznika "Mam dziecko". Z myślą o najmłodszych opracowano takżespecjalne inserty do prasy dla rodziców - kolorowanki Magic Geox,które przez zabawę będą uczyć dbałości o higienę stóp.

W ramach działań promocyjnych wykorzystano prasę dla rodziców ("Mamo to ja", "Twoje dziecko"), prasę kobiecą ("Pani", "Elle","Avanti") oraz prasę dla mężczyzn ("Logo", "Men's Health").Kampanię wspiera także reklama na nośnikach zewnętrznych Stroeer.Działania outdoorowe obejmą te miasta, w których już istniejąsklepy Geox - Warszawę i Łódź oraz kornery Geox - m.in. Gdańsk,Gorzów Wielkopolski, Toruń i Wrocław. Poza tym reklamy na outdoorzepunktowo będą towarzyszyć otwarciu salonów firmowych w Koninie,Białymstoku i Zielonej Górze.

Kreacja jest polską adaptacją globalnej kampanii reklamowejGeox. Adaptację przygotowała agencja reklamowa Pretext. Zakupumediów we własnym zakresie dokonał dział marketingu Gino Rossi -wyłącznego dystrybutora marki Geox na rynku polskim.

Kampania potrwa do czerwca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa obuwia Geox

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl