SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania samochodu Peugeot

Agencja Euro RSCG Warsaw dla wszystkich modeli Peugeot

Celem nowej kampanii Peugeot przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw jest zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą samochodów wyprodukowanych w 2004 roku. Pożądanym efektem kampanii ma być zwiększenie ruchu w salonach i większa sprzedaż samochodów.

Kampania w telewizji to dwie emitowane na przemian reklamy „Stewardesa” i „Przeprowadzka”. Pomysł kreatywny pokazuje w zabawny sposób konieczność działania w pośpiechu w związku z malejącą liczbą dostępnych w salonach samochodów. Reklamy radiowe „Bajka” i „Restauracja” kontynuują ideę przedstawioną w filmach telewizyjnych. Kampania telewizyjna w potrwa do 12 grudnia.

W ogólnopolskiej kampanii prasowej wykorzystywane są trzy projekty przedstawiające szeroką ofertę samochodów. Oznaczenia na samochodach SPRZEDANY oraz REZERWACJA sugerują malejącą ilość dostępnych samochodów. Każda kolejna odsłona kampanii w prasie pokazuje mniej pojazdów.

Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej (m.in. Polityka, Wprost, Newsweek, Fakt, Rzeczpospolita, Wysokie Obroty – dodatek Gazety Wyborczej, Auto Świat),  lokalnej (m.in.  Gazeta Olsztyńska, Nowiny, Dziennik Bałtycki, Echo Dnia i in.) oraz w Radiu Zet, RMF FM, PR3. Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.

Planowanie i zakup mediów przygotował Macroscope OMD.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania samochodu Peugeot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl