SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Tymbarku

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię telewizyjną dla soków Tymbark.

19 czerwca br. ruszyła kampania reklamowa Pomarańcza Łagodna Looney Tunes informująca o nowym opakowaniu soku Tymbark Łagodna Pomarańcza z Hiszpańską Mandarynką, który dostępy będzie w kartonikach o pojemności 0,2l.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenithmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Tymbarku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl