Nowa kampania Tymbarku

Euro RSCG Warsaw dla nowej linii soków Tymbark z delikatnymi cząsteczkami i miąższem z owoców

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową wspierającą nową linię Tymbarku – wysokiej jakości soków i nektarów z delikatnym miąższem i cząstkami owoców. Kampania obejmuje reklamę prasową o nazwie  „Wyciskarka”, na którą składają się dwie reklamy prasowe, jak również  3 spoty reklamowe w wersji 30 i 15 sekundowej.

Pomysł kreatywny agencji w reklamie telewizyjnej zatytułowanej „Kropla”, opiera się na przedstawieniu „owocowych” układów choreograficznych, w których spływające po owocach krople soku wykonują pełen emocji taniec na swojej drodze do... szklanki. Tam lądują razem z kawałkami owoców. Mimo wspólnego pomysłu kreatywnego każdy film posiada indywidualny charakter, który jest podkreślony muzyką skomponowaną przez najlepszych polskich kompozytorów. Zmysłowe ruchy wiśni ilustruje kompozycja Andrzeja Smolika, w reklamie opowiadającej o jabłku antonówce usłyszymy nostalgiczną muzykę Możdżera, a do „Radosnej pomarańczy” świetnie pasuje roześmiany utwór Pawła Kukiza. Wykorzystane utwory dodatkowo wzmacniają znane hasło Tymbarku „Kochaj życie”.

Pomysł na ogłoszenia prasowe zatytułowane „Wyciskarka”, podobnie jak w przypadku telewizji, podkreśla wyjątkowe atrybuty produktowe – prawdziwy owocowy smak, ale przy wykorzystaniu motywu wyciskarki do owoców pokazanej w nowy, intrygujący i zabawny sposób. Widzimy mianowicie alternatywne zastosowania wyciskarki do owoców, jako doniczki czy też pojemnika na biżuterię, która stała się bezużyteczna, skoro pojawiły się nowe soki Tymbark z delikatnym miąższem i cząstkami owoców.

Grupę docelową przekazu stanowią odbiorcy obu płci w wieku 17 – 35 lat zamieszkali w średnich i wielkich miastach. Celem kampanii jest konsekwentne budowanie wizerunku marki najwyższej jakości oraz trwałe i silne odróżnienie na tle konkurencji, jak również umocnienie pozycji lidera w kategorii soków, napojów i nektarów.

Spoty reklamowe emitowane będą od 20.09.2004 do 17.10.2004 r. w Polsacie, TV4, TVP, TVN natomiast reklama prasowa obecna będzie w prasie kobiecej oraz tytułach takich jak: Newsweek, Wprost, Playboy od połowy września przez 2 miesiące. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana