SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Volvo

9 marca Volvo uruchamia ogólnoeuropejską kampanię reklamową promującą markę samochodów C70, uwzględniającą m.in. reklamy prasowe zawierające specjalnie zintegrowany kod paskowy QR (Quick Response).

Kampania szwedzkiego producenta o nazwie 'Ice White' została przygotowana wokół motywu "open up and come alive". Wykorzystuje ona reklamy w prasie do dostarczenia czytelnikom szybkiego dostępu do dodatkowych treści internetowych z poziomu telefonu komórkowego.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna będzie należąca do domu mediowego Mindshare grupa Invention. Kampania będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii oraz Szwecji.

Poza reklamą prasową kampania obejmuje również reklamy w internecie, które będą kierować konsumentów na specjalną stronę poświęconą Volvo C70.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • Volvo
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Volvo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl