SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa Kampania Żywca

Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku piwa Żywiec jako "wizytówki Polski"

1 czerwca 2004. Grupa Żywiec S.A. rozpoczęła nową kampanię piwa Żywiec. Jej celem jest utrwalenie wizerunku piwa Żywiec jako "wizytówki Polski" - jednego z najbardziej wartościowych polskich produktów. Zdaniem Mariusza Wingralek dyrektora ds. marketingu Grupy Żywiec "pomysł na kampanię zasugerowali nam nasi konsumenci w przeprowadzonych przez nas badaniach. Dodatkowo potwierdziły to badania tygodnika "Wprost" i Instytutu Marki Polskiej, w których Żywiec jest wymieniany jako trzecia, zaraz po Wedlu i Hortexie najbardziej lubiana i ceniona marka w Polsce, natomiast w konkursie Superbrands" opartego na badaniach SMG/KRC A Millward Brown Company, marka Żywiec jest siódmą najbardziej popularną marka w Polsce tuż po Coca - Coli i Mercedesie".

W wyniku prac zespołu marketingu kierowanego przez Remigiusza Rawę oraz agencji reklamowej JUST zostały wypracowane założenia kampanii: "Żywiec - najlepsze polskie piwo". Nawiązując do rozszerzenia Unii Europejskiej wykorzystano fakt, że każdy z narodów posiada symbol lub symbole bezpośrednio z nim kojarzone. Często są one powodem uzasadnionej dumy. Jednym z powodów do dumy dla Polaków może być marka Żywiec. Wszystkie to elementy wykorzystano w pierwszej fazie strategii komunikacji dla marki Żywiec. Określone wcześniej cele komunikacji Żywca zostały potwierdzone przez badania konsumenckie przeprowadzone przez IQS/Quant. Od pierwszego czerwca 2004 rozpoczęła się kampania bilbordowa wykorzystująca dziewięć krajów i ich symbole (Czechy, Niemcy, Austria, Francja, Włochy, Norwegia, Grecja, Anglia, Hiszpania). 8 czerwca rozpocznie się kampania telewizyjna bazująca na tych samych pomysłach kreatywnych. W drugiej połowie czerwca zostanie wprowadzony dziesiąty pomysł kreatywny koncentrujący się na Polsce i Żywcu. Kampania potrwa do drugiej połowy lipca.

Planowaniem i zakupem czasu antenowego zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, a planowaniem i zakupem outdooru dom mediowy Media Concept. Za strategię komunikacji odpowiedzialna jest agencja reklamowa JUST.

Dołącz do dyskusji: Nowa Kampania Żywca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl