Nowa linia produktowa Hortex Wowoc

Na rynku pojawiła się nowa linia owocowych napojów gazowanych Hortex Wowoc. Marka jest odpowiedzią na potrzeby młodych odbiorców, którzy szukają oryginalności, lekkości i wyrazistego stylu.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Nowa linia produktowa Hortex Wowoc
fot. materiały prasowe

Nowa linia produktowa dostępna w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 litra. Wyróżnia się unikatowymi połączeniami smakowymi. W ofercie znajdują się trzy warianty: kaktus & melon, yuzu & pomelo, pitahaja, liczi & mięta.

Linia została stworzona z myślą o młodych konsumentach poszukujących nietuzinkowych smaków i świeżych form komunikacji.

Za kompleksowe opracowanie konceptu Hortex Wowoc – od pomysłu na sam napój po stworzenie jego nazwy – odpowiadają agencje Kerris i Sweetspot. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day