SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa „Lokomotywa” z Piotrem Fronczewskim reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)

Firmy PKP i PKP Intercity rozpoczęły dalszy etap wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. W spotach Piotr Fronczewski przedstawia wierszowaną historię inspirowaną „Lokomotywą” Juliana Tuwima. Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL.

Article

Nowy spot pokazuje poszczególne etapy podróży pociągiem - od kupna biletu przez internet po samą jazdę w przedziale. Podkreśla przy tym przewagi tego środka transportu nad samochodami i samolotami, różnorodne udogodnienia dla pasażerów dostępne w pociągach PKP i PKP Intercity oraz krótki czas ich przejazdu między największymi miastami. Narratorem reklamy jest aktor Piotr Fronczewski, komentujący kolejne ujęcia wierszem inspirowanym „Lokomotywą” Juliana Tuwima.

Celem nowej kampanii jest dalsza poprawa wizerunku Grupy PKP jako nowoczesnego przewoźnika oferującego pasażerom możliwość komfortowego podróżowania dzięki zmodernizowanym dworcom i szybkim, dostępnym cenowo połączeniom w całej Polsce.

Pierwsza odsłona akcji, pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”, była prowadzona wiosną i latem br. W kolejnych reklamach pokazano szkolną wywiadówkę, kasjerkę i maszynistę PKP oraz rodzinną podróż pociągiem. Kreacją tej kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa.

Nowa odsłona akcji będzie prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu), radiu (Jedynka, Dwójka, Trójka, TOK FM, Radio Roxy, Radio Eska, Radio ZET, wszystkie stacje z Grupy RM), prasie, internecie oraz na nośnikach indoorowych i outdoorowych.

Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, która zdobyła to zlecenie w przetargu, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Easy Hell Productions, a za planowanie i zakup mediów w listopadzie zajmie się dom mediowy Carat Polska. Dom mediowy do dalszej obsługi zostanie wyłoniony w trwającym aktualnie przetargu

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa „Lokomotywa” z Piotrem Fronczewskim reklamuje PKP i PKP Intercity (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl