SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa marka na rynku handlu wysyłkowego w Polsce

W połowie lutego na polskim rynku ukazał się nowy, niedostępny do tej pory w naszym kraju, katalog sprzedaży wysyłkowej OTTO.

Jest to najbardziej rozpoznawalna przez klientów w Europie i na świecie marka handlu wysyłkowego. W Polsce zadebiutowała katalogiem na sezon wiosna/lato 2007.

OTTO to przede wszystkim znane marki (Mexx, Tom Tailor, Bruno Banani, Buffalo), najwyższa jakość oraz aktualne trendy w modzie. Oferta w znaczącym stopniu różni się od innych katalogów dostępnych na polskim rynku. „Chcieliśmy pozyskać klientów, którzy w handlu wysyłkowym do tej pory w Polsce byli pomijani – naszą grupą docelową są kobiety i mężczyźni stawiający na renomowane marki i najwyższą jakość, nie tylko towarów (97% artykułów tekstylnych jest testowana dermatologicznie), ale i obsługi klienta. Chcemy, aby marka OTTO kojarzona była przede wszystkim z zadowoleniem klientów, a takie gwarantuje aktualna oferta katalogowa” – mówi Wolfgang Sellen z Call4You, współodpowiedzialny za kreację marki na polskim rynku.

OTTO jest kolejnym obok Bon Prix, Quelle czy Neckermann’a domów wysyłkowych w Polsce. Mimo chwilowego zachwiania rynku, związanego z dynamicznym rozwojem handlu w internecie, domy wysyłkowe wróciły do łask klientów. „Wbrew pozorom internet umocnił pozycję handlu wysyłkowego w Polsce. Klienci poprzez zakupy w internecie oswoili się z dokonywaniem ich na odległość, co skutkuje zwiększonym zaufaniem także wobec katalogów wysyłkowych” – mówi Justyna Balcerowicz, prezes Present-Service S.A. – firmy odpowiedzialnej za fulfilment dla OTTO. Notabene większość firm katalogowych udostępnia swoją ofertę również w internecie, przyczyniając się do budowania pozytywnego wizerunku handlu internetowego.

Za obsługę OTTO na rynku polskim odpowiedzialne są firmy Call4You (call center, kreacja) oraz Present-Service (logistyka, software, obsługa wysyłek). W planach jest wprowadzenie w najbliższym czasie kolejnych marek należących do grupy OTTO.

Dołącz do dyskusji: Nowa marka na rynku handlu wysyłkowego w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl