SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa marka Olay

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę kosmetyków do twarzy - Olay

Nowość kosmetyczna na polskim rynku została stworzona przez koncern Procter & Gamble.

Głównym celem kampanii Saatchi & Saatchi jest zaprezentowanie Polkom znanych na całym świecie kosmetyków. Strategia komunikacji oparta jest na platformie: "Olay. Pokochaj swoją skórę... na nowo".

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, pewnych siebie, ceniących naturalne piękno i świadomych potrzeb własnej skóry, które chcą wydobyć z niej to, co najpiękniejsze.

"Olay odmieni Twoją skórę tak bardzo, że będzie Ci trudno uwierzyć, iż zmieniłaś się tak bardzo tylko dzięki kosmetykom" to pomysł kreatywny spotu, który powstał na potrzeby kampanii. 45 sekundowa reklama telewizyjna stanowi podstawę działań reklamowych. Spot emitowany będzie w: TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN i TVN 24.

Kampania obejmie również prasę, przede wszystkim tytuły kobiece: Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Wysokie Obcay, Gala, Viva, Avanti.

Dołącz do dyskusji: Nowa marka Olay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl