Nowa marka Olay

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową markę kosmetyków do twarzy - Olay

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowość kosmetyczna na polskim rynku została stworzona przez koncern Procter & Gamble.

Głównym celem kampanii Saatchi & Saatchi jest zaprezentowanie Polkom znanych na całym świecie kosmetyków. Strategia komunikacji oparta jest na platformie: "Olay. Pokochaj swoją skórę... na nowo".

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, pewnych siebie, ceniących naturalne piękno i świadomych potrzeb własnej skóry, które chcą wydobyć z niej to, co najpiękniejsze.

"Olay odmieni Twoją skórę tak bardzo, że będzie Ci trudno uwierzyć, iż zmieniłaś się tak bardzo tylko dzięki kosmetykom" to pomysł kreatywny spotu, który powstał na potrzeby kampanii. 45 sekundowa reklama telewizyjna stanowi podstawę działań reklamowych. Spot emitowany będzie w: TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN i TVN 24.

Kampania obejmie również prasę, przede wszystkim tytuły kobiece: Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Wysokie Obcay, Gala, Viva, Avanti.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana