SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa oferta ATM S.A. dla rynku reklamy

Firma ATM S.A. kontynuuje strategię inwestowania w rozwój nowych produktów wykorzystując swoją unikalną pozycję na rynku TMT (Technology, Media & Telecommunications).

Warszawska spółka właśnie podpisała umowę z firmą NEO Agencja Reklamowa Sp. z o.o. na wdrożenie i obsługę systemu POS TV (Point of Sales TV - telewizja w miejscu sprzedaży) w jednej z ogólnopolskich sieci handlowych.

Dla ATM oznacza to wejście na nowy, dynamicznie rosnący rynek reklamy cyfrowej z ofertą outsourcingu zintegrowanej platformy technicznej do rozpowszechniania treści audiowizualnych. Wartość umowy w ciągu 5 lat wyniesie 5,67 mln zł - czytamy w komunikacie prasowym.

POS TV to technika rozpowszechniania reklamy wizualnej na monitorach zamontowanych w miejscach sprzedaży. System będzie centralnie sterowany, a reklamy będą przesyłane przez sieci operatorów mobilnych. Wdrażany system o nazwie SSM to własne rozwiązanie ATM.

Tylko w Stanach Zjednoczonych rynek reklamy wykorzystującej nowoczesne media cyfrowe (tzw. digital signage) jest oceniany na ponad 1 mld dolarów. Analitycy Stanford Resources spodziewają się niemal czterokrotnego wzrostu tego rynku w latach 2004-2009. Atutem POS TV jest możliwość bardzo szybkiego dostosowania wyświetlanych treści do bieżących oczekiwań reklamodawców i do wyników pomiaru skuteczności poszczególnych reklam. Badania pokazują wielokrotnie większą skuteczność reklamy w miejscu sprzedaży od innych jej form. Pomiary przeprowadzone w sieciach SPAR i Tesco w Wielkiej Brytanii wykazały średni wzrost sprzedaży wywołany włączeniem POS TV o 10%, zaś w połączeniu z promocją cenową - aż o 22%. Te same ekrany mogą też służyć do zastosowań rozrywkowych, np. prostych gier obsługiwanych z telefonu komórkowego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta ATM S.A. dla rynku reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl