SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oprawa EuroNews

Europejski kanał informacyjny EuroNews całkowicie zmienił swoją oprawę graficzną.

Rebrandingiem, któremu towarzyszy kampania reklamowa, zajęła się francuska firma FFL Paris - informuje serwis Brand Republic.

To pierwsza zmiana oprawy graficznej w 15-letniej historii stacji, którą uruchomiła grupa 11 europejskich nadawców publicznych w celu dostarczenia widzom alternatywnego źródła informacji dla amerykańskiego kanału CNN.

Nowa oprawa graficzna EuroNews, z logo w postaci kółka w kolorze białym oraz sloganem "czysty", ma na celu podkreślenie, że stacja prezentuje informacje bezstronnie. Jednocześnie uaktualniony został również internetowy serwis kanału, a przez pierwsze trzy dni całą przestrzeń reklamową na stronie wykupiła firma Nokia.

Rebrandingowi towarzyszyła kampania prasowa w wielu największych europejskich dziennikach, m.in. w Financial Times i Guardianie.

Każdego roku EuroNews otrzymuje 50 milionów euro dofinansowania od Europejskiej Unii Nadawców (European Broadcasting Union - EBU). Unikalność stacji polega na tym, że nie ma w nim prezenterów, a newsy prezentowane są w postaci obrazu i tekstu, którym towarzyszy komentarz m.in. w angielskiej, francuskiej i niemieckiej wersji językowej.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa oprawa EuroNews

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl