Nowa Princessa

W kwietniu br. Nestlé Polska wprowadziła do sprzedaży nową edycję wafelków pod marką Princessa Fruti.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to edycja sezonowa, specjalnie przygotowana na okres wiosenno-letni. W ofercie znajduje się Princessa Fruti Jogurtowo – Truskawkowa oraz Princessa Fruti Jogurtowo- Cytrynowa.

Wprowadzeniu Princessa Fruti do sprzedaży towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w czołowych stacjach telewizyjnych (przełom maja i czerwca), w wybranej prasie konsumenckiej, internecie oraz w handlu.

Reklamę telewizyjną przygotowała agencja: Lowe GGK Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu