Nowa prognoza dla rynku reklamy od ZenithOptimedia

Po raz drugi w ciągu ostatnich trzech miesięcy dom mediowyZenithOptimedia obniżył prognozę wzrostu nakładów na reklamę wAmeryce Północnej i Europie Zachodniej.

km
km
Udostępnij artykuł:

ZO szacuje obecnie, że wydatki na reklamę w Ameryce Północnejzwiększą się w bieżącym roku o 3,5 procenta do blisko 195 miliardówdolarów w głównych mediach, które definiowane są przez dom mediowyjako prasa codzienna, czasopisma, telewizja, radio, kino, outdoororaz internet - informuje serwis Marketing Charts.

Jeszcze w marcu ZO zakładał tutaj wzrost wydatków o 3,7procenta, co było obniżeniem prognozy z grudnia ubiegłego roku (4procent).

Podobnie wygląda sytuacja w przypadku Europy Zachodniej. Wgrudniu dom mediowy szacował, że nakłady na reklamę zwiększą się o4 procent, w marcu o 3,9 procenta, a obecnie już o 3,7 procenta (do124,5 miliarda dolarów).

Jednocześnie ZO podniósł swoją prognozę wzrostu dla rynkuglobalnego z 6,5 do 6,6 procenta, a biorąc pod uwagę wszystkierynki z wykluczeniem Ameryki Północnej i Europy Zachodniej z 11,1do 11,8 procenta.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe