SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa strategia marketingowa Jabra

Jabra przedstawia nowe logo i nową strategię komunikacji marketingowej

Jabra, producent zestawów słuchawkowych do telefonów GSM, przedstawiła nowe logo i strategię komunikacyjną pod hasłem „Release your Jabra”.

Nowe logo oddaje w pełni strategię Jabry, która kładzie nacisk na tworzenie produktów innowacyjnych i o ciekawym wzornictwie, które pozwolą użytkownikom w pełni wykorzystać potencjał mobilnej komunikacji. Hasło "Release your Jabra" doskonale wyraża filozofię nowego logo i wszystkich działań prowadzonych przez firmę: organizacji, sposobu działania, projektowania i rozwoju produktów oraz programu obsługi klientów.

Zmiana logo Jabry to więcej niż tylko zmiana wyglądu samego logotypu i związana z tym kampania reklamowa. Nowe logo faktycznie wyraża filozofię Jabry jako organizacji
i producenta zestawów słuchawkowych. Można nawet powiedzieć, że hasło "Release your Jabra" to dusza i serce Jabry. Chcielibyśmy pokazać użytkownikom w jaki sposób mogą zmienić swój styl życia i jaką swobodę daje im bezprzewodowa komunikacja. "Release your Jabra" daje także wyraz temu, jak działa nasza firma i jak pracujemy" powiedział Lars Hojgard Hansen, VP Global Marketing Mobile Division, Jabra.

W ostnich latach Jabra odnotowała znaczący wzrost sprzedaży mobilnych akcesoriów,  a szczególnie akcesoriów z technologią Bluetooth. Jabra zawdzięcza swoją pozycję rynkową ciągłym inwestycjom w kapitał ludzki, rozwój i badania oraz projektowanie innowacyjnych produktów z technologią Bluetooth. Według prognoz analityków liczba użytkowników telefonów komórkowych będzie ciągle rosła, a tym samym bedzie wzrastał popyt na mobilne akcesoria. Nowa strategia marketingowa Jabry i nowe logo to działania mające na celu powiekszenie udziału w rynku zestawów słuchawkowych.  
     
Nowy wygląd logo Jabry ma za zadanie pomóc w budowaniu określonego wizerunku  i pozycji rynkowej firmy. Poprzez projekty reklam komunikujące zmianę logo, które pokazują sytuacje, z którymi użytkownicy produktów Jabry mogą się w pełni identyfikować, Jabra chce się pozycjonować jako firma innowacyjna, której produkty charakteryzują się ciekawym wzornictwem i zaawansowaną technologią. Promocja nowej marki rozpocznie się wiosną 2005 przez światową kampanię reklamową skierowaną do pism biznesowych, konsumenckich i branżowych. Głównym celem kampanii jest próba pokazania jak dzięki zestawom słuchawkowym Jabry można zmienić tradycyjne przyzwyczajenia związane
z używaniem telefonów komórkowych.

Popularyzacja telefonii komórkowej w znaczący sposób wpłynęła na zmianę sposobu w jaki ludzie się komunikują. jednak ciągle większość użytkowników telefonów korzysta z nich  w tradycyjny sposób, czyli trzymając słuchawkę przy uchu. Nowa kampania reklamowa pod hasłem "Release your Jabra" ma na calu pokazanie, że wcale nie trzeba mieć zajętych rąk, aby móc rozmawiać przez komórkę - wystarczy wypróbować zestaw słuchawkowy. Można swobodnie rozmawiać przez telefon i w tym samym czasie czytać gazetę, pisać maile, grać w golfa, jeździć na rowerze czy robić zakupy. Hasło "Release your Jabra" ma na celu uświadomienie konsumentom pełni możliwości jakie daje bezprzewodowa komunikacja.

W związku z wprowadzeniem nowego logo do końca roku została uruchomiona nowa strona internetowa Jabry.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia marketingowa Jabra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl