SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa struktura biura reklamy TVP

Wczoraj zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził nową strukturę biurareklamy TVP. Zmiana organizacji jednostki ma wpłynąć nausprawnienie kontaktów z jej klientami i partnerami przyspieszającrównocześnie działanie biura.

Zmieniona została polityka zarządzania jednostką. W nowejstrukturze nie ma już stanowisk: zastępcy dyrektora biura reklamyds. marketingu i rozwoju biznesu oraz zastępcy dyrektora biurareklamy ds. ekonomiczno-finansowych.

Kompetencje pionu marketingu zostały podzielone między zespoły:ds. analiz i strategii handlowej oraz ds. projektówmultimedialnych, które będą podlegały dyrektorowi biura, orazzespół ds. wsparcia sprzedaży, za który odpowiadać będzie zastępcadyrektora BR ds. handlowych. Nadzór nad zespołem ds.ekonomiczno-finansowych przejmuje dyrektor biura reklamy.

Poprzez połączenie zespołu handlowego ds. sponsoringufinansowego oraz zespołu ds. kontaktów z producentami i antenamiutworzony został zespół ds. sponsoringu, dzięki czemu całysponsoring (finansowy, użyczeniowy oraz nagrodowy) znalazł się wjednych rękach - Rafała Taranowskiego, dotychczasowego szefasespołu ds. sponsoringu finansowego.

W ramach pionu handlowego utworzone zostały nowe zespołyhandlowe: ds. mediów interaktywnych (szef - Cezary Chmielewski)oraz ds. sprzedaży telegazety (szef - Bartosz Burski), a takżesespół ds. obsługi realizacji kampanii (szef - Marzena Bystrzycka),dzięki któremu usprawniony zostanie proces rozliczeń kampanii.

W ramach ujednolicania kompetencji poszczególnych jednostekTelewizji Polskiej, badania rynku oraz promocja i PR, z zakresudziałań biura reklamy przeniesione zostały do biura marketingu ipromocji.

Dołącz do dyskusji: Nowa struktura biura reklamy TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl