SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa usługa IQ Marketing

Centra redempcyjne w salonach prasowych

Agencja IQ Marketing Poland  przy współpracy z siecią HDS wprowadziła do swojej oferty nową usługę - wydawanie nagród w promocjach konsumenckich.
 
Centra redempcyjne, do których uczestnicy promocji mogą zgłaszać się po odbiór nagród, zostały stworzone w 250 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych we wszystkich większych miastach Polski, w węzłach komunikacyjnych oraz w dużych galeriach i sieciach handlowych, gdzie klienci robią cotygodniowe zakupy. 
 
Dostępność i bliskość klienta, wygodny sposób uczestnictwa w promocji oraz oszczędność czasu i kosztów, które trzeba byłoby ponieść wykorzystując tradycyjną drogę pocztową - to główne zalety tej usługi. Centra redempcyjne stosowane są najczęściej w promocjach, które uzależniają otrzymanie nagrody gwarantowanej od zebrania określonej ilości dowodów zakupu lub przedstawienia kuponu promocyjnego.
 
Obecnie w salonach prasowych trwa wydawanie nagród w promocji "Sprytne dzieciaki" realizowanej dla marki Rama.  Nagrodą gwarantowaną w tym przypadku jest jeden z trzech zestawów klocków LEGO, do wyboru przez uczestnika  promocji, który zbierze trzy kody kreskowe z  dowolnych opakowań  produktów Rama, w tym:  Rama Classic, Rama Olivio, Rama Yoghurt, Rama Creme Bonjour, Rama Cremefine. 
 
"Z naszego punktu widzenia główną korzyścią tej formy odbioru nagród jest duża efektywność kosztowa i dodatkowe możliwości komunikacji promocji - począwszy od różnego rodzaju materiałów POS, po ubiór pracowników salonów prasowych. Dzięki temu trafiamy z przekazem reklamowym do większej liczby osób, jak również poszerzamy grupę potencjalnych  uczestników promocji, dla których wariant z wykorzystaniem poczty jest zbyt czasochłonny i mało wygodny" -  powiedziała Magdalena Rybińska, specjalista ds. marketingu marki Rama.
 
Akcji promocyjnej "Sprytne dzieciaki" towarzyszy kampania telewizyjna oraz prasowa. Promocja oraz jej zasady komunikowana jest także na opakowaniach promocyjnych produktów Rama, na terenie sklepów, w salonach prasowych (materiały POS, promocyjne koszulki dla sprzedawców).
 
IQ Marketing odpowiada za realizację promocji oraz produkcję materiałów POS (plakaty, ulotki, naklejki na witryny, hangery, woblery, itp.).  Promocja potrwa do 10 stycznia 2005 roku.
 
Centra redempcyjne stanowią kolejny krok w rozwoju oferty grupy usług Network Sampling, którą agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS adaptuje do warunków polskich od początku b.r. Network Sampling, umożliwia klientom dotarcie do wybranej, precyzyjnie określonej grupy docelowej, dzięki dystrybucji próbek i wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych w salonach prasowych.

Dołącz do dyskusji: Nowa usługa IQ Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl