Nowa Zelandia z nietypową kampanią społeczną na temat wypadków drogowych

Kampanią "Belt up. Live on" nowozelandzka rządowa agencja do spraw transportu chce przekonać mężczyzn do zapinania pasów bezpieczeństwa w samochodach. Ich brak jest często przyczyną poważnych obrażeń w wypadkach drogowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcja skupia się na pokazaniu, że zapinanie pasów bezpieczeństwa w autach powinno być obowiązkiem każdego pasażera i kierowcy auta.

Na serii plakatów mężczyźni z dumą pokazują ślady po pasach, które im uratowały życie w wypadkach. Jak wskazują autorzy kampanii, to właśnie w grupie mężczyzn w wieku 20-40 lat jest najwięcej osób, które nie dbają o zapięcie pasów w czasie podróży. Billboardy pojawiły się w miastach Nowej Zelandii.

grafika
grafika
grafika
grafika

Na potrzeby kampanii powstał również spot, w którym bohater dzieli się swoim doświadczeniem z kraksy, w której uniknął poważniejszych uszkodzeń ciała dzięki temu, że miał zapięte pasy. Na stronie internetowej akcji zainteresowani odbiorcy mogą podzielić się swoimi historiami z przeżytych wypadków samochodowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu